pátek 1. února 2013

Šestnáctý týden


Máme to za sebou. Dnes jsme byli na odběru plodové vody.
Bála jsem se... Hrozně.
Nechtěla jsem, aby to Martin na mě poznal, ale stejně jsem svůj strach tak docela neutajila. Byla jsem tak rozklepaná, že jsem si ten ultrazvuk, který odběru předcházel, vůbec neužila a jen jsem zaregistrovala (což mě ale velmi potěšilo), když paní doktorka konstatovala, že to vypadá na holčičku.
Samotný odběr nijak zvlášť nebolel, jen to nepříjemně tlačilo, když jehla procházela břichem.
Potom mě celý den břicho pobolívalo, tak jsem raději polehávala. Mám nařízeno dva až tři dny ležet, abychom se vyhnuli komplikacím, což se s tolika dětmi moc nedá, ale budu se snažit...
Takže odpočívám, nepořádek se tu kupí, ach jo. A je před námi čtrnáct dnů doufání, že bude Špendlíček v pořádku a že se moje nemoci, ani můj věk, na jeho zdraví nijak zvlášť nepodepsaly...
Fotky dávám z minulého týdne, kdy jsme si udělali nakupovací výlet do nedalekého Uherského Hradiště. Na řece Moravě tam bývá krásné a veliké hejno labutí, lysek a kačenek a tak jsme jim donesli pár rohlíčků na přilepšenou...
Artík byl nadšený a já taky, konečně jsem si pořádně zafotila. Proto ty dvě koláže. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat