středa 20. února 2013

Devatenáctý týden


Jsem v pátém měsíci a skoro polovinu těhotenství mám za sebou. A začínám nějak rychle nabírat.
Budu se muset trochu zamyslet nad skladbou mého jídelníčku, protože se momentálně nijak nehlídám a jím, na co mám chuť.
Kila začala naskakovat nějak podezřele rychle a to opravdu nechci.
Břicho je už dost velké, manžel si ze mě utahuje, že jsem spolkla meloun. Místo toho by mi ten pupík mohl třeba vyfotit,
ale nakonec to stejně asi dopadne tak, že se cvaknu sama. :-)
Byli jsme nakupovat a nějaký magnet, či co, nás zátáhnul do oddělení miminkovského oblečení. A tam byly slevy a to pořádné.
Takže máme nový bundofusak na zimu, který se hodí i do autosedačky (je sice modrý, ale když byl zlevněný ze šesti set na stosedmdesát korun, tak na barvu nehledím), malinkatá bodíčka ve velikosti 50 (doufám, že Špendlík nebude obryně Stáňa)
a úžasnou růžovou soupravičku na cestu z porodnice.
Navíc už mám výhodně nakoupeno několik balíků jednorázových plenek (chci je kombinovat s látkovými), vložky do porodnice
a jednorázové kalhotky pro mě (to je super vynález, moc se mi v minulosti osvědčil) a pár dalších drobností.
Momentálně řešíme kočárek. Mám deset let starý, ještě po Elišce a pak i Artíkovi, ale ten pamatuje opravdu hodně, kolečka jsou rozbitá a nefungují, takže buďto seženeme náhradní nebo se budu muset poohlédnout po novém. A na něj peníze nejsou... Tak nevím...

Vyfotila jsem ty prťavé věcičky, co jsme koupili (tady ještě jedna fotka z Projektu 52) a taky krásnou orchidejku, kterou jsem nedávno dostala od milovaného manžela.

Moje starší orchideje mi začínají jedna po druhé nakvétat, je radost se na ně dívat...;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat