pondělí 28. ledna 2013

Patnáctý týden


Bříško pěkně roste a taky pěkně tvrdne. Jakmile trochu víc pracuji, musím si vzít tabletku magnézia.
Stále mi rostou prsa (docela dost to bolí) a začínají se ukazovat mléčné žlázy.
Už se těším na kojení a doufám, že do čtvtrtice si to pořádně užiju. Doteď to vždy stálo za starou Belu, i když to má zlepšující se tendenci. Dana jsem kojila do třech měsíců, pak ze dne na den kvůli mým zdravotním problémům přišla o mléko, Elišku asi do pěti,
ale mléko bylo tak slabé, že mi kilo zhubla a já musela začít s příkrmy o měsíc dřív a nakonec se mi mléko vytratilo a Artík to sice vydržel do čtrnácti měsíců, ale za cenu mého nadlidského úsilí, kdy jsem kojila i patnáctkrát denně, aby bylo mléka víc...
Nepovedlo se a Artík se odstavil sám. Takže potěšení žádné...

Začínám být nachlazená. Snad to rychle vyležím, abych byla do odběru plodové vody v pořádku.
Můj nejstarší dnes oslavil třinácté narozeniny... to to letí. ;-)

2 komentáře:

  1. Absi a to amnio absolvuješ proto,že chceš nebo Tě "nutí".Víš,že ryskuješ,že o to malé přijdeš?Píšu asi tvrdě,ale psaný projev není osobní.Pokud se Ti nechce odpovídat,nebo nesouhlasíš klidně můj koment smaž.Zlobit se nebudu.
    Danovi přeji jen to NEJ NEJ.

    OdpovědětVymazat
  2. Miško, Nic mazat nebudu. :) Na svůj názor máš přece právo...
    Já jsem to absolvovala kvůli věku a mému špatnému zdravotnímu stavu a zase tolik jsem neriskovala.
    Ono to riziko, že se něco stane, se na internetu všeobecně hooodně přeceňuje a pokud jdeš na tak vyhlášené a specializované pracoviště, jako jsem byla já, je takřka nulové.
    A Danovi přáníčko vyřídím, moc děkuju. :-*

    OdpovědětVymazat