sobota 9. února 2013

Sedmnáctý týden


Tento týden byl dost hektický, Eliška nastoupila do nové školy, Dan absolvoval třináctiletou prohlídku a odběr na protilátky ASLO,
kvůli podezření na opětovné objevení streptokoka v krvi. To se také potvrdilo, ASLO vyšlo dost vysoké a tak jsem nelenila a koupila lichořeřišnicovou tinkturu a tu nasadila po dvaceti kapkách dvakrát denně. Mám s ní totiž velice dobré zkušenosti, ten samý problém jsem kdysi měla taky, a protože nesmím penicilinová antibiotika, na která streptokok nejlépe reaguje, hledala jsem v přírodě a našla.
Po dvou letech jsem se krátkou kúrou tohoto problému zbavila. Tak doufám, že kytička pomůže i Danovi.
Elišce začala denně téct krev z nosu a mně se opět vrátilo nachlazení, tak jsme jeli na ORL. Elišce paní dr. nos vyleptala a napsala mastičku, od té doby byl celkem klid.
Já jsem dostala předpis na bioparox, ale málem mě to udusilo, tak se i nadále léčím čajíky, medem a citronem.
V pátek jsem byla na běžné kontrole s miminkem, Špendlíček se tentokrát schovával/a/ za velikou placentou, tak ho ani paní doktorka moc neměřila, na délku má asi něco kolem 16cm. Důležité ale bylo, že plodové vody je tak akorát a po z minulého týdne se neobjevil žádný hematom.
Už jen necelý týden a budeme vědět víc.

Žádné komentáře:

Okomentovat