středa 27. února 2013

Dvacátý týden


Máme tu dvacátý týden a Špendlíček se rozhodla, že mi už začne ukazovat, jak krásně roste a sílí - její kopanečky už jsou viditelné. Začínám pozorovat její aktuální denní režim, nejaktivnější bývá navečer a v noci. Ale to se ještě určitě bude měnit.
Za týden jdeme na druhotrimestriální ultrazvuk, už se moc těším a jsem zvědavá, jak bude veliká. V tomto období by měla vážit kolem 250g a měřit asi 25cm od hlavičky po nožičky (od temene po zadeček je to asi 16cm), tak uvidíme, jaká je skutečnost.

Dnes by měl můj tatínek narozeniny... Často na něj vzpomínám. Je to už skoro šestnáct let, co odešel, přesto na něj často myslím. Prostě nemohu zapomenout a samozřejmě nechci, to je jasné a ani to nejde...
Co by asi říkal na mé děti, manžela? Určitě by z nich měl radost... Ach jo.
Zůstává v mém srdíčku, a proto i sem píšu malou vzpomínku a zapaluji svíčku.


2 komentáře:

  1. To jsou prima zprávy...já se Absi tááák lekla té svíčky :)...držte se!

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Mijuško, to je mi líto, že jsem tě vystrašila...
    Neboj, Špendlíček je v pořádku a dává o sobě pravidelně vědět :)

    OdpovědětVymazat