pátek 8. března 2013

Dvacátý první týden

první poslové jara ;-)

Máme za sebou velký ultrazvuk. Už jsem jich pár zažila a tento mě tak trochu zklamal. Za pět minut bylo po všem...
Paní doktorka to všechno vzala tak trochu "hopem", nepodívala se ani na pohlaví, takže sice z genetického vyšetření víme,
že čekáme holčičku, ale naživo jsme to neviděli...
Jinak předpokládané míry jsou momentálně asi 5cm průměr hlavičky, délka 25cm a odhadovaná hmotnost skoro 400g.
Krásně nám roste, šikulka naše. ;-)

Následující den jsem byla na běžné kontrole na gynekologii, paní doktorka měřila jizvu po předchozím císařském řezu
a délku a tvar čípku. Všechno je zatím v pořádku.
Pouze krevní tlak mám kontrolu od kontroly nižší, ale to je můj celoživotní problém, že bojuji s nízkým tlakem a občas omdlévám,
takže nic nového. Také mě začaly natékat nohy (mám křečové žíly), proto jsem z kontroly odešla s receptem na Detralex.

Doma nám řádí nachlazení, moje astma už těhotenskou zátěž přestává stíhat a teď do toho ještě toto,
tak jen kašlu a dusím se a kašlu a dusím se. No, snad bude zase brzo líp.

Žádné komentáře:

Okomentovat