pátek 30. listopadu 2012

Sedmý týden


Tak jsem zase o rok starší. V pondělí mi bylo 36 let.
Přemýšlím, jestli bude mít můj věk na toto těhotenství nějaký vliv, i když v současné době je trend s otěhotněním otálet. Příroda to ale zařídila jinak a já prostě cítím, že už nejsem nejmladší, a když jsem před desíti lety čekala Elišku a ještě před pěti lety Artíka, vše bylo tak nějak snažší. O době, kdy jsem čekala Dana, se nemá smysl zmiňovat, to už je tak dáááávno. :)
Teď jsem stále unavená, což jsem tedy byla i před otěhotněním, proto se snažím víc odpočívat, ale času na to moc není.
První polovina týdne byla dost hektická: rozmluva s ředitelkou školy, návštěva psychologie s Eliškou, pohotovost s Danem a jeho rozbitým nosem a práce na fotozakázce.
Dnes je pátek a já si připadám totálně vyždímaná.
V televizi jsme viděli pořad z cyklu Tep 24 o léčebných účincích kávy, kde mluvili i o pití tohoto nápoje v těhotenství. Dost mi to pomohlo, protože množství kávy, uváděné zde jako neškodné, jsem nevypila ani jako netěhotná. Přehodnotila jsem proto svůj postoj a pokud mám ráno někam jít nebo prostě začít fungovat, slabý hrnek kafe si dám a hned je mi líp. Když kávu nepiju, kromě ostatních problémů s tlakem a tak, mě stále bolí hlava, což se prostě dlouhodobě nedá vydržet. Pokud to spočítám, tak za tento týden jsem měla asi dva nebo tři hrnečky kávy a stačí mi to.

Moje zmiňovaná žravost je pryč, vystřídalo ji občasné nechutenství a odpor k různým pachům a jídlům, prokládané pocity, že když se okamžitě nenajím, umřu. Chuť na sušená rajčata v oleji už naštěstí také není tak intenzivní, což je dobře - nerada bych svými chutěmi zruinovala rodinný rozpočet :)
Začínám mít touhu po citrusech, stejně jako v předchozích těhotenstvích.

Hlavou se mi stále honí myšlenky na to, že nebude Špendlík v pořádku, proto jsem nevydržela, zvedla telefon a objednala se na vyšetření. Chtěla jsem jít až kolem desátého prosince, ale vyšlo to na Mikuláše, šestého. To už budu 7+1.
Snad to bude šťastný den a já budu moci příště napsat, že jsem poprvé viděla své milované a vytoužené miminko s tlukoucím srdíčkem...

1 komentář: