čtvrtek 6. prosince 2012

Osmý týden


Hurá, je to potvrzeno!
Dnes jsem poprvé viděla naše miminko a jeho tlukoucí srdíčko.
Špendlík má centimetr a zatím to všechno vypadá dobře. Na další kontrolu a zároveň na krev jdu za deset dní, a pokud bude i nadále všechno tak, jak má být, dostanu průkazku.
Teď je mi hej, jsem šťastná jak blecha, ale pár dní zpět a dnes ráno to byl docela děs. Strašně jsem se bála. Fakt.
Už jednou jsem si prošla zamlklým potratem a nechtěla jsem to zažít znovu. Ale teď to vypadá nadějně a určitě to bude dobré i nadále. Jen se musím ochránit před nemocemi. Dan a Eliška jsou totiž nachlazení, oba mi tu kašlou a smrkají o sto šest, a tak se prolívám čajem, citronem a med jím po lžičkách a zatím (ťuk ťuk) se držím...
Dnešní příspěvek je krátký, chaotický, ale snad mi to prominete; jsem plná dojmů, emocí a tak a občas se přistihnu, že nevím, co dělám... Prostě euforie :)

6 komentářů:

  1. Ahojik,Gratuluji ke Špendlíčkovi a tlukoucímu srdíčku.
    Tady se mi bude líbit :-) .Papa těhulko.

    OdpovědětVymazat
  2. Veliká gratulace !!! i mě se bude těhu denníček líbit a fotky dáš..nedovedu si představit, že bys nedala ..těším se :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aranelko, děkuju moc. Potěšila jsi mě a je vidět, že mě znáš...
      Přišlo mi, že do převážně těhotenského děníčku se jiné fotky moc nehodí, ale ono se mi to fakt chce tak trochu rozšířit i na další psaní ze života naší rodinky (když blogovat, tak pořádně).
      A k tomu patří i ty fotky.
      Jsem moc ráda za tvůj komentář...

      Vymazat