čtvrtek 15. listopadu 2012

Pátý týden

Já a Taran. Fotka z října tohoto roku. Fotil Martin.

Jsem na začátku pátého týdne (4+1). Ještě je brzy na návštěvu gynekologa, chci vydržet do sedmého nebo osmého týdne, aby bylo na ultrazvuku vidět srdíčko.
Zatím tedy čekám a doufám, že je vše v pořádku, že se miminko uhnízdilo na správném místě a vede se mu dobře. Už jsem si jednou prošla zamlklým potratem (v podstatě se mi vyvíjela jen placenta a obaly, ale plod ne) a tak chci počkat, abych si byla jistá.
Musím říct, že ač nestíhám, dny se strašně pomaličku vlečou. Prosince se snad nedočkám...
A co moje těhotenské příznaky? Zatím nijak výrazné, nejhorší z nich je asi moje žravost. Mám stále hlad; když se nenajím, je mi blbě a když se najím, tak potom většinou taky. Děsné chutě, jedla bych jen sladké pečivo a rajčata v oleji... Jestli to tak půjde dál, bude ze mně pěkný sud.
Jsem unavená, spala bych v době, kdy se to nehodí a naopak v noci se vzbudím a klidně dvě hodiny nedokážu zabrat. Usnu většinou těsně před budíkem.
Celý život musím často na WC, teď je to ještě horší. Mám nepříjemnou kovovou chuť v ústech (tohle byl jeden z nejčasnějších příznaků a podle toho jsem si tipovala, že to mohlo vyjít, protože tento příznak mě provázel i v začátcích předchozích těhotenství). Pobolívají mě bradavky. Jsem děsně přecitlivělá, nálada mi lítá nahoru dolu jako na horské dráze. Včera jsem musela s Eliškou řešit jednu nepříjemnou událost, chtělo se mi utéct, brečet a vůbec, tak jsem se pak jela odreagovat ke koním. Zatím chci jezdit, pokud to půjde, protože jedině tam si aspoň na chvilku odpočnu od problémů, které mě stresuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat