středa 19. prosince 2012

Desátý týden

Hurá, Špendlík už není embryo, ale plod! :)
Začínám třetí měsíc našeho těšení na miminko, jsem v desátém týdnu.
Včera jsem volala na výsledky testů: Krev, moč i kultivace - všechno vyšlo na jedničku.
Nachlazení se mi daří ukočírovat, už jsem se dokonce zmohla i k tomu, že to u nás nevypadá tak zle. Ještě však musím vyžehlit hromadu prádla, zabalit dárky a dokoupit poslední důležité maličkosti. Na to je vyhrazen pátek, kdy si vzal Martin dovolenou a tak doufám, že nás ten okolo panující chaos nepřeválcuje a já Vám sem budu moci přidat nějakou tu fotku z předvánočního Brna.

Bohužel Artíkovi se nachlazení zhoršilo a tak jsme museli v pondělí k paní doktorce. Dostal antibiotika, která mu ale okamžitě zabrala
a i když ještě zdaleka není zdravý a huhňá mi tu přes rýbu, už je to zase náš lumpík zlobidlo. Do Vánoc bude určitě jako rybička.

Minule jsem psala o tom, jak Eliška dělala těsto na perníčky úplně sama a nejinak tomu bylo i u vykrajování. Já jsem jen pekla a fotila.
To je pro tento týden vše, příště budu psát až po Vánocích, tak Vám všem přeji, ať se Štědrý den vydaří, krásné zážitky s Vašimi blízkými, žádné nemoci, plno lásky a samozřejmě i bohatého Ježíška. ♥

2 komentáře:

  1. Absi, krásné vánoční svátky..pozdravení a požehnání do vaší krásné rodinky. Mám radost, ze všech novinek :)!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Mijko, vítej na bločku :)
    Děkuji za krásné přání a totéž přeji i já tobě a tvým milovaným.♥

    OdpovědětVymazat