čtvrtek 3. ledna 2013

Dvanáctý týden


Krásný nový rok, přátelé. 
S dovolením Vám posílám ještě jednu Pé-eFku. Absa si prostě trošku hrála. :)
(Mám ji i na svých FB ABSAfoto stránkách, proto to logo.)

Je to tu, máme rok 2013, já jsem ve dvanáctém týdnu a končím první trimestr.
Už jen půl roku (a kousek) a bude nás víc!
Příští týden v pátek jdu na kontrolu, tak jsem zvědavá, jak nám Špendlíček vyrostl a jak se mu daří. Doufám, že dobře.
Na sebe musím dávat trochu větší pozor, snažit se víc šetřit, protože i když teprve končím třetí měsíc, začalo mi po námaze celkem dost tvrdnout bříško. S tím jsem měla problémy v každém těhotenství, ale takhle brzo nikdy, tak se na to musím paní doktorky zeptat...
(Že by za to mohl ten předchozí císařský řez?)

V úterý, na Nový rok, jsme se jeli podívat do Brna na Novoroční ohňostroj a pokud dovolíte, dám Vám sem pár fotek.
No, trochu víc než pár, prostě to tu zahltím, ale já fakt miluju ohňostroje a tenhle byl moc povedený... 
Tak se nezlobte...



















2 komentáře:

  1. Překrásné, inu kdo umí ten umí...my ostatní čumíme :o)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ó, děkuji moc, Aranelko. Moc si vážím komentáře od někoho, kdo taky umí (a kecá, že neumí :-D ).

    OdpovědětVymazat